Welcome to Mingxian's Home

Human-Computer Interaction Designer 人机交互设计师

interaction design, 交互设计

experience design, 体验设计

design theory, 设计理论

virtual culture theory,视觉文化理论

Wednesday, May 28, 2008

We are all leaving!

It is sad to say:"Bye Bye and Take Care" again and again at this moment. All the memories in the past two years come back again in my mind. Happy together, argue on projects, ... 此刻我为离别泪流满面。不停的重复着,再见,珍重!所有过去两年的记忆一起重现。

Although I tried to avoid to think about the ending of the life as a master student, because of the sadness of the separation before us, the separation emotion still filled all my heart, and the blood was stopped flowing, it is feeling the mood.
尽管几天来我一直试图不去想这一段生活的结束,因为一段生活的结束救意味着朋友们要各奔东西。
我尽力的去做事来淡化这分离的忧思,但它还是悄悄地蔓延在我的全身。仿佛我的血液也停下来体会我的心情。而我只能对一个个远行的背影无数遍的默道珍重。大脑已停止了思考,塞满了

0 Comments:

Post a Comment

<< Home